بهترین ها را با ما تجربه کنید

img
املاک ساسان 1397/05/14

گروه مهندسی ارغوان مدیریت مهندس سیدانی

گروه مهندسی ارغوان

به مدیریت آقای مهندس سیدانی

املاک ساسان سعی می کند در این مقاله شما خوانندگان محترم را با گروه ساختمانی ارغوان و ساختمان های ساخته شده توسط این گروه آشنا نماید.

آقای سیدانی از دهه 70 شمسی شروع به ساخت و ساز در منطقه زعفرانیه و ولنجک نمودند، ایشان پس از این منطقه در خیابان گل سنگ و فرمانیه خیابان ثروتی و خیابان عسکریان فرمانیه مبادرت به ساخت برج هایی با نام ارغوان نمودند.

به ترتیب از زعفرانیه شروع به معرفی این ساختمان می نمائیم:

1.ارغوان خیابان آصف برج ارغوان، این برج در خیابان آصف (شهید اعجازی) آخرین قواره جنوبی این خیابان ساخته شده است.  در سمت شرق این برج فضایی سبز (پارک) وجود دارد. برج ارغوان در 15 طبقه 2 واحدی ساخته شده است که طبقه پانزدهم آن پنت های آن هست. از طبقه اول تا طبقه 14 در هر طبقه 2 واحد به شکل های شمالی و جنوبی ساخته شده است. مساحت آپارتمان تقریبا بین 230 تا 240 متر می باشد.

هر یک از واحد های شمالی و جنوبی با یک لاین آسانسور از هم جدا می شود، و طبقات به صورت نیم طبقه قرار گرفته اند. ورودی یا همان لابی با مساحت حدود 300 متر با ارتفاع سقف 6 متر می باشد. 2 طبقه پارکینگ به همراه فضای استخر و سونا و جکوزی در مشاعات است. هم اکنون قیمت برج  ارغوان در خیابان ارغوان، تا زیر طبقه 5، حدود متری 200 میلیون تومان می باشد.

 

 

2.ساختمان ارغوان خیابان بیست و دوم ولنجک، این مجموعه درجنوب و اواسط خیابان بیست و دوم ولنجک قرار دارد. این ساختمان در زمینی به مساحت حدود 1050 متر ساخته شده است. این بنا 6 طبقه 4 واحدی در 2 بلوک شمالی و جنوبی است. این واحدها به مساحت 135 متر و 3 خوابه هستند. این ساختمان در سال 1378 توسط گروه مهندسی ارغوان ساخته شده است. این مجموعه در جنوب خیابان بیست ودوم قرار دارد.این بنا نسبت به سال ساخت ورودی (لابی) خوبی دارد. 2 طبقه پارکینگ و مجموعه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی در مشاعات این مجموعه ساخته شده است.از آنجائیکه مساحت 3 خوابه 135 متری (کوچک) در سالهای اخیر در ولنجک ساخته نشده است، این ساختمان متقاضیان زیادی را دارد. قیمت این آپارتمان در زمستان 1402 از متری 190 تا 220 میلیون می باشد.

 

 

3.برج ارغوان بوستان، این برج در نبش خیابان هجدهم ولنجک و خیابان امیرآبادی ساخته شده است، ورودی این برج از شمال این مجموعه و از خیابان هجدهم است. لابی 400 متری بزرگ این مجموعه با نقاشی های Romance بسیار چشم نواز است. 4 لاین آسانسور (2 لاین واحدهای شمالی و لاین دیگر برای واحدهای جنوبی) در قسمت غرب لابی جهت جابجایی در طبقات فعال می باشد. این مجموعه به ترتیب دارای واحدهای 70 متری در میانی غربی، 145 متری در شمال غربی و بازهم 145 متری در شمال شرقی و 110 متری در قسمت شمال و 90 متری در قسمت میانی شرق و بلوک شمالی می باشد. در بلوک جنوبی به ترتیب جنوب غربی 145 متر، واحد جنوبی میانی 110 متر، جنوب شرقی 145 متر و میانی شرقی 90 متر مربع قرار دارد. در طبقات 9 چهار واحد 230 متری در بلوک های شمالی و جنوبی قرار دارد. طبقات 10 و 11 نیز پنت Pent house قرار دارد. لابی من 3 شیفت، تاسیساتی تمام وقت، خدمه 24 ساعته در این ساختمان وجود دارد. مجموعه ورزشی بزرگ، استخر، سونا و جکوزی طبق برنامه به صورت عمومی (مردانه و زنانه) و خصوصی دایر می باشد. در زیر ساختمان ارغوان توچال سوپر مارکت یاران دریان، بانک آینده، رستوران مراکشی، فروشگاه مبلمان گونا دایر هستند. برج ارغوان از سال 93 به خریداران تحویل شده است و قیمت تقریبی آپارتمان های موجود از حدود 200 میلیون تا 250 میلیون تومان (در زمستان 1402) می باشد.

4.برج ارغوان ساسان، این برج در خیابان ساسان نبش کوچه شهریار در یکی از بهترین لوکیشن ها ساخته شده است. لابی باشکوه دوبلکس (در 2 طبقه) با پلکان مجعد چشم نواز است. 2 واحد آپارتمان در ضلع شمال و جنوب در طبقه همکف لابی ساخته شده است. در ضلع جنوب غربی 245 متر و جنوب شرقی 245 متر در ضلع شمال غرب و شرق 2 واحد حدود 190 متری تا طبقه 10 قرار گرفته است. در طبقه 10 پنت Pent house با مساحت 1200 متری تریبلکس دید شرق و غرب و جنوب و پنت 650 متری با دید شرق و غرب و شمال قرار گرفته است. استخر، سونای بسیار لوکس به همراه سالن اجتماعات با ارتفاع سقف 6 متر در این ساختمان قرار دارد. قیمت آپارتمان های این مجموعه در زمستان 1402 از متری 250 میلیون به بالا است.

5.ساختمان ارغوان توچال، این برج در خیابان سیزدهم ولنجک جنب مجموعه گالریا قرار دارد.  درقسمت شرق ورودی و زیر ساختمان بانک اقتصاد نوین شعبه ولنجک مشغول به کار است در قسمت غرب فروشگاه آجیل فروشی کار می کرد که به تازگی دایر نیست. پس از اینکه وارد لابی ساختمان می شویم یک لابی بسیار بزرگ می بینید که در سمت راست لابی میز لابی و لابی من مستقر است و در انتهای لابی محل آسانسورها، در قسمت شمال غرب لابی اتاق مدیر قرار گرفته است. به ترتیب مساحت آپارتمان های برج ارغوان توچال به این شرح است.شمال شرقی 235 متر در شمال غربی 180 متر و در جنوب شرقی 190 متر جنوبی غربی می باشد. که در طبقه اول دارای یک تراس بزرگ می باشد. در طبقه 8 و 9 در قسمت شمال و جنوب ساختمان 2 واحد پنت هاوس (Pent house) احداث شده است . این واحد ها دوبلکس می باشد. در مشاعات سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی و سالن اجتماعات با ارتفاع 6 متری فضای مناسبی را برای اوقات خوش رای ساکنین فراهم می کند. دسترسی خیلی خوب و نزدیک بودن به مراکز خرید یکی از نقاط قوت این ساختمان است. قیمت فروش آپارتمان این مجموعه از متری 250 میلیون به بالا می باشد.

 

 

6.برج شوکا در خیابان بیست و ششم، این برج در زمینی به مساحت 2210 مربع در اواسط خیابان بیست و ششم توسط گروه مهندسی لوتوس (آقای مهندس دژاگاه) ساخته شده است. مالک زمین این برج گروه مهندسی ارغوان می باشد، که در این پروژه با گروه لوتوس مشارکت کرده اند. این برج در 10 طبقه مسکونی ساخته شده است به ترتیب دارای واحدهای 135 متری 2 خواب، 145 متری 2 خواب، 177 متری 3 خواب، 195 متری 3 خواب دوبلکس و 205 متری 3 خواب است. این برج 57 واحد دارد. تعداد کل طبقات 17 طبقه می باشد. این پروژه در حال اتمام می باشد و به نظر می رسد در سال 1403 به خریداران تحویل شود. معماری این پروژه مدرن است و از طبقه اول دارای چشم انداز کوهستان و تهران می باشد.

 

 

گروه مهندسی ارغوان در نیاوران خیابان گل سنگ پروژه ارغوان گل سنگ را در دهه 80 اجرا نموده است که آن ساختمان نیز یکی از ساختمان های مطرح و لوکس آن خیابان می باشد.

پروژه بعدی در خیابان مهماندوست نیاوران خیابان ثروتی است که یک مجموعه بسیار لوکس و شاخص می باشد که حدود 5 سال قبل تحویل گردید. این ساختمان در یکی از بهترین لوکیشن های نیاوران و فرمانیه است. آخرین پروژه نیز در فرمانیه خیابان عسکریان ساخته شده است. در مورد این سه مجموعه از جزئیات مساحت و قیمت و تعداد واحدها اطلاعات کاملی در دسترس ما نیست. در پایان پروژه های ارغوان از ساختمان های لوکس منطقه زعفرانیه و ولنجک می باشد و با توجه به طراحی بی نقص و اجرای توانمند سازنده ارزش خود را حفظ نموده اند. املاک ساسان شما را در پیدا کردن واحد دلخواه یاری میکند با کارشناسان ما تماس بگیرید.

*********************************************

میدونستید آژانس املاک ساسان ولنجک با بیش از 25 سال تجربه و حضور در منطقه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین آژانس های املاک منطقه است؟ما همیشه در کنار شما حضور داریم.

سوالات حقوقی و ملکی خودتون رو در مورد خرید و فروش و رهن و اجاره آپارتمان در ولنجک,زعفرانیه و محمودیه از ما بپرسید.

02122415230

02122422424

info@sasanvelenjak.com

Image result for instagram logo  اینستاگرام املاک ساسان ولنجک

Image result for telegram logo  تلگرام مسکن ساسان ولنجک

برچسب :

گروه مهندسی ارغوان | ارغوان سیدانی | مهندس سیدانی | سیدانی ولنجک | سیدانی زعفرانیه |

نظرات شما


ارسال نظر

برچسب ها

آخرین ملک ها