بهترین ها را با ما تجربه کنید

img
املاک ساسان 1397/02/06

مجتمع تجاری مدرن الهیه

مجتمع اداری تجاری مدرن الهیه   ۲۸ واحد اداری    ۴۰ واحد تجاری     ۴ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۲۱۸ خودرو

 

مدرن الهیه

مجتمع اداری تجاری مدرن الهیه، با مساحتی بیش از ۱۷۰۰۰ مترمربع زیربنا در۱۱طبقه، روبروی تپه های الهیه بنا شده است. این موقعیت استثنایی که از یک طرف در مجاورت خیابان آفریقای شمالی واز سوی دیگر در کنار اتوبان مدرس تهران قرار دارد ویزگی خاص این مجتمع است که درسه بخش تجاری،اداری و پارکینک های طیقاتی احداث گردیده.

مجتمع مدرن الهیه اولین مجتمعی است که در منطقه الهیه تهران با نگاهی مدرن در طراحی، اجرا و استراتژی کلی، با هدف گردآوری برندهای معتبر دنیا در کنار یکدیگر تاسیس شده است.
قسمت تجاری این مجنمع، با توجه به تمایل مراجعین به استفاده از برندهای بین المللی پوشاک و کالاهای متنوع وابسته به آن نظیر کیف و کفش،اوازم آرایشی، عینک، ساعت، جواهر، لوازم ورزشی و همچنین شکلات های دست ساز، گل فروشی، کافی شاپ و رستوران با مساحتی بیش از ۳۰۰۰مترمربع،در۲ طبقه شامل ۳۰ فروشگاه با مساحت های متفاوت شکل گرفته است.
به منظور تامین آسودگی خاطر مراجعه کنندگان و فراهم کردن محیطی آرامش بخش برای آنان،مجتمع مدرن الهیه،۱۷۵ عدد پارکینگ به عنوان پارکینگ اختصاصی مراجعین،به صورت رایگان فراهم نموده است.همچنین مشتریان ویژه می توانند از سرویس VIPدر یک طبقه پارکینگ(قابل دسترسی از خیابان آفریقا) برخوردار شوند.
ارائه امکانات متنوع و همچنین در نظر گرفتن خدمات امور مشتریان سبب گردیده تا مراجعین خریدی متفاوت را در این مکان تجربه کنند.

مجتمع تجاری مدرن الهیه اولین مجتمع در منطقه الهیه تهران است که با نگاهی‌ مدرن در طراحی و اجرا با هدف گردآوری برندهای معتبر دنیا در کنار یکدیگر تاسیس شده است. قسمت تجاری این مجتمع، با توجه به تمایل مراجعین به استفاده از نمایندگی اصلی‌ برندهای بین‌المللی و همچنین کافی‌ شاپ و رستوران، با مساحتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع، در ۳ طبقه، شامل ۴۰ فروشگاه با مساحت‌های متفاوت شکل گرفته است.

طبقه رویال مجتمع مدرن الهیه واقع در طبقه پنجم نیز به تازگی افتتاح گردیده و دارای چند بوتیک ، جواهرفروشی و کافی شاپ و رستوران لوکس با محیطی جذاب می باشد.

برچسب :

نظرات شما


ارسال نظر

برچسب ها

آخرین ملک ها