بهترین ها را با ما تجربه کنید

img

برج باغ زعفرانیه

نویسنده: املاک ساسان تاریخ: 1403/04/19

این برج در زمینی در حدود 6500 مترمربع ساخته شده است. آدرس این ساختمان زعفرانیه خیابان ماکوئی پور شمالی نبش خیابان امامی می باشد. 

 

 

در خیابان ماکوئی پور شمالی ساختمان های شاخص مانند برج مروارید، برچ صدگل، برچ اکسیژن و گرند پارک وجود دارند، که همگی از ساختمان ها و برج های مطرح منطقه زعفرانیه و شمیران می باشند.

غرب خیابان ماکوئی پور مشرف به پارک بلوار ساسان است. و ساختمان هایی که مشرف به پارک می باشند چشم انداز زیبایی دارند که به همین دلیل قیمت آنها بالاتر از سایر ساختمان ها می باشند.

مشخصات ساختمان

سازنده این ساختمان آقای سهراب اسدی می باشد.

مالک زمین خانواده امامی و طی قرارداد مشارکت این ساختمان توسط آقای اسدی ساخته شده. این برج از اولین بناهایی است که با طراحی مدرن ساخته شده است، در نمای این برج از بتن، سنگ و چوب

استفاده شده است تراس های قابل چیدمان در زاویه های مختلف یکی دیگر از شاخص های این ساختمان است.

مساحت واحد های مسکونی برج باغ زعفرانیه

این ساختمان در 15 طبقه مسکونی دارد. مساحت واحدهای ساخته شده در این برج به این صورت است:

واحدهای 320 متری تا 380 متری که 3 و 4 خواب هستند.

واحدهای 450 متری که 4 خواب هستند.

واحدهای 550 تا 700 متری که 5 و 6 خواب با سوئیت مجزا هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی اعم از نقشه و متریال و رنگ بندی و فضاها مدرن می باشد. از آنجائیکه در سال های اخیر ساختمان های مدرن مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کرد. این ساختمان نیز با اقبال خوبی از مشتریان

روبرو شد.

مشاعات و فضاهای عمومی در برج باغ زعفرانیه

لابی در مساحت بزرگ و با ارتفاع حدود 7 مترمربع

 

 

سالن اجتماعات و همایش و مهمانی ها به صورت فرنیش کامل با تیم سیستم صوتی و امکان نمایش فیلم (سینما)، کافی شاپ، رستوران و کارواش نیز در این ساختمان وجود دارد.

فضای سبز وسیع و زیبا با امکان پیاده روی در جاده تندرستی، فضاهای ورزشی، سالن بدنسازی(Gym) زمین تنیس، اسکواش، استخر ا طول حدود 20 متر، سونا خشک و بخار و جکوزی، سالن ایروبیک و اتاق ماساژ .

 

 

این ساختمان در 3 شیفت لابی و لابی من، خدمات و تاسیسات تمام وقت به جهت امنیت نیز یکی از ساختمان های امن است.

قیمت فروش آپارتمان در برج باغ زعفرانیه در ابتدای تابستان 1403 از حدود متری 300 میلیون تومان شروع می شود.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در برج باغ زعفرانیه در واحدهای 330 متری حدود 12 میلیارد و واحدهای 380 متری 15 میلیارد تومان ارزش گذاری می شود.

جهت بازدید از واحدهای برج باغ زعفرانیه و سایر آپارتمان های لوکس در مناطق زعفرانیه، محمودیه و ولنجک با مشاورین ما در املاک ساسان زعفرانیه تماس بگیرید .02122422424

اشتراک‌گذاری

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

برچسب ها

آخرین پروژه ها