بهترین ها را با ما تجربه کنید

img
املاک ساسان 1400/10/13

گروه ساختمانی آوانگارد

گروه ساختمانی آوانگارد فعالیت خود را در زمینه ساخت و ساز از سال 1370 آغاز نموده است . این مجموعه تاکنون پروژه های متعدد تجاری ، اداری و مسکونی را طراحی ، نظارت ، اجرا کرده و در حال بهره برداری می باشد.

بهره مندی از نیروهای متخصص و خلاق ، به کارگیری معماران خوش سلیقه ، استفاده از متریال های به روز داخلی و خارجی و تجربه موفق در زمینه بهره برداری از مجتمع های چند منظوره این مجموعه را به یکی از نام های آشنا در این صنعت تبدیل نموده است.

از پروژه های شاخص این مجموعه می توان بازارهای مبل کاسپین ، خلیج فارس و پاسارگارد را نام برد که بزرگترین مجموعه های تجاری هستند که به صورت تخصصی برای فروش مبلمان طراحی شده اند.

منطقه ولنجک واقع در شمال غربی تهران به لحاظ دسترسی راحت به بزرگراه های چمران ، صدر و یادگار امام یکی از بهترین نقاط تهران جهت زندگی محسوب می شود . پروژه آوانگارد ولنجک در انتهای خیابان نوزدهم ولنجک و بعد از تقاطع ساسان واقع شده است . نزدیک بودن موقعیت مکانی این پروژه به دره ولنجک چشم انداز بسیار زیبایی را برای تمامی واحدهای این پروژه فراهم کرده است .همچنین واحدهای شمالی دید بسیار زیبایی از قله توچال و بام تهران داشته و واحدهای جنوبی چشم انداز زیبای شهر را دارا می باشند.

پروژه اوانگارد ولنجک یکی از بروزترین پروژه های ساخته شده در منطقه ولنجک می باشد که معماری آن در سبک نئوکلاسیک طراحی شده است .تلفیق ایده های کلاسیک با متریال مدرن ، سلیقه طیف گسترده ای از مشتریان در گروه های سنی مختلف را به خود جلب می کند . سادگی در کنار شکوه تجربه جدیدی از سبک زندگی را برای مشتریان محترم فراهم می کند.

 

 

 

امکانات رفاهی پروژه آوانگارد ولنجک عبارتند از :

لابی به وسعت 500 متر مربع

سینمای خانگی 12 نفره

اتاق بیلیارد

سالن اجتماعات به وسعت 350 متر مربع

مجموعه آبی شامل استخر، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و اتاق نمک

روف گاردن به وسعت 800 متر مربع

در این پروژه سعی شده است از مرغوب ترین متریال وارداتی و داخلی استفاده شود. برخی از برندهای حاضر در این پروژه عبارتند از :

معماری پروژه آوانگارد ولنجک توسط گروه مهندسی افشین حجت و همکاران طراحی شده است.

چیدمان طبقات پروژه آوانگارد ولنجک به صورت زیر انجام شده است :

 

 

طبقه 11 : روف گاردن

طبقه 7 تا 10 : هر طبقه 2 واحد 470 مترمربعی

طبقه 1 تا 6 : هر طبقه 4 واحد 240 متر مربعی

طبقه همکف : لابی ، سینما ، اتاق بیلیارد و سالن اجتماعات

طبقه -1 تا -3 : پارکینگ

طبقه -4 : مجموعه آبی ، تاسیسات و انباری ها

در پلان واحد ها سعی شده است به عملکرد آپارتمان هنگام سکونت توجه شود .وردی تفکیک شده با دسترسی به کلوزت و سرویس مهمان ، تفکیک سالن پذیرایی ، نهارخوری و نشیمن ، مطبخ کنار آشپزخانه ، لاندری ، تراس بزرگ با وسعت 12 و 20 متر مربع برای واحدهای کوچک و بزرگ همگی از مواردی هستند که به آن ها دقت شده است.

 

 

 

 

 

 

لابی

طبقه همکف پروژه آوانگارد ولنجک به لابی و سالن اجتماعات اختصاص دارد . لابی با وسعت 500 مترمربع و ارتفاع 5 متر مربع ، سالن اجتماعات به وسعت 350 متر مربع ، سینمای خانگی 12 نفره ، اتاق بیلیارد و اتاق مطالعه از امکانات رفاهی این مجموعه می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه ورزشی

مجموعه آبی شامل :

استخر بزرگسالان

استخر کودک

جکوزی

حوضچه آب سرد

سونا خشک و بخار

اتاق نمک

حمام ترکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

روف گاردن

در بام پروژه آوانگارد ولنجک روف گاردنی به وسعت 800 متر مربع با تمامی امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است تا ساکنین بتوانند از این فضا جهت استفاده روزمره و مهمانی های بهره ببرند . همچنین طراحی به صورتی انجام شده است که دو خانواده به صورت همزمان و بدون مزاحمت از امکانات آلاچیق ، باربیکیو ، آشپزخانه و ... استفاده کنند . امکانات رفاهی مجموعه روف گاردن این پروژه عبارتند از :

دو پرگولای کاملا مجزا

باربیکیو

آشپزخانه

آب نما

مینی گلف

مسیر پیاده روی

برای دیدن این پروژه با املاک ساسان ولنجک تماس بگیرید 

کیانوش شقاقی

09123395172

02122415230

برچسب :

نظرات شما


ارسال نظر

برچسب ها

آخرین ملک ها