بهترین ها را با ما تجربه کنید

img
املاک ساسان 1400/06/20

معرفی ساختمان های لوکس در ولنجک و زعفرانیه

ساختمان های لوکس در ولنجک و زعفرانیه ساختمان فاطیما 2

آژانس مسکن ساسان در ولنجک در نظر دارد ، شروع به معرفی ساختمان های  لوکس در ولنجک و زعفرانیه نماید ، بطوری که عزیزانی که  به وب سایت آژانس مسکن ساسان ولنجک مراجعه می کنند با ساختمان لوکس در ولنجک و زعفرانیه آشنا گردند .

امروز به معرفی ساختمان فاطیما 2 واقع در ولنجک خیابان 26 می پردازیم .

 

 

 

ساختمان فاطیما 2 توسط گروه ساختمانی دکتر صابری طراحی و اجرا گردیده است ساختمان فاطیما در خیابان 26 مرتفع ترین خیابان ولنجک می باشد ، و از سمت شمال نیز هم مرز با کوهستان است این مجموعه دارای چشم انداز بسیار زیبا از سمت شمال و جنوب می باشد و هر یک از واحدهای ساخته شده در این مجموعه دارای نورگیر مستقیم و دید چشم نوازی می باشد.

مجتمع مسکونی فاطمیا 2 با 22000 متر بنا ، در بلندترین و خوش آب و هواترین منطقه شهر تهران واقع در خیابان 26  ولنجک بنا شده است .در مجتمع فاطیما 2 تمام استاندارهای روز دنیا برای یک زندگی لوکس و آرام رعایت شده است . همکاری با بهترین و معتنبرترین گروه معماری ایران و استفاده از تواناترین تیم اجرائی کشور سبب شده در این مجتمع بالاترین استاندارهای زندگی در یک ساختمان مدرن فراهم شود.در این مجموعه به کوچکترین جزئیات توجه خاص شده است و با در نظر گرفتن بالاترین تکنولوژی ساخت روز دنیا شما به یک فضای گرم و کلاسیک دعوت می شوید. از این رو ساختمان فاطیما 2 در زمره ساختمان های لوکس ولنجک و زعفرانیه قرار می گیرد.

 

 

گروه ساختمانی آقای دکتر صابری مدعی است با سکونت در مجموعه فاطیما 2  تجربه دلچسبی از زندگی در یک هتل 7 ستاره را خواهید داشت.امکانات هتلینگ و سرویس 24 ساعته خدماتی اعم از لابی من در 3 شیفت ، سرویس خدمات و نظافت ، نگهبان ، سرایدار و گروه تامین تاسیساتی به صورت 24 ساعته گواهی بر این ادعاست.

 

 

800 متر لابی لوکس با ارتفاع 6 متر و استفاده از معماری مدرن و کلاسیک مبله شده توسط معتبرترین برندهای لوازم خانگی به همراه کافی شاپ 24 ساعته بخشی از امکانات وسیع مجتمع مسکونی فاطیما 2 می باشد.در طراحی لابی از به روز ترین سبک طراحی منطبق بر اصول معماری استفاده شده است .استفاده از سنگ های 165 در 165 به عنوان کف پوش لابی با طراحی خاص و به کارگیری بهترین متریال روز دنیا استندهای تزئینی ، آینه کاری ، گل آرایی و نور پردازی های خاص با لوسترها و آباژورهای ونیزی فضایی متفاوت را در بدو ورود به ارمغان آورده است.

لابی دارای راهرو های عریض بوده که 4 دستگاه آسانسور طراحی  و ساخته شده شرکت KONE فنلاند ختم می شود. در این راهروها فضاهای اختصاصی جهت ملاقات های خصوصی ساکنین با امکان استفاده 24 ساعته از کافی شاپ داخل لابی طراحی و مبله شده است.چیدمان ، رنگ بندی و طراحی لابی به گونه ایست که فضای آرام و راحتی را برای مراجعین و ساکنین بوجود می آورد.

 

 

در طبقه سوم مجتمع فضایی متفاوت خلق شده است . وجود کافی شاپ همراه با 2 آلاچیق ، برکه مصنوعی و طراحی فضای سبز با منظره کل تهران و دیدی بی نظیر و ابدی فضایی بسیار متفاوت و باور نکردنی جهت گذراندن اوقات خوش و آرام برای ساکنین مجتمع به وجود آورده است.

واحدهای مجتمع مسکونی فاطیما از 230 تا 580 متر طراحی و مهندسی شده است . طراحی خاص ، جادار و لوکس از ویژگی های بارز این واحدها می باشد. تمام واحدها مجتمع مسکونی فاطیما 2 دارای لابی اختصاصی می باشد. بعد از عبور از لابی اختصاصی و ورود به واحدها ، فضای ورودی طراحی شده با کفپوش های خاص و گچ بری های بی نظیر ، شکوه خاصی را پدید آورده است .دید بی نظیر و ابدی تمام واحد ها به شهر تهران و همچنین بلندی های توچال از ویژگی های بارز این مجتمع به شمار می آید.

تجربه زندگی در هتل 7 ستاره

استفاده صحیح از تمامی فضای واحدها ، تفکیک فضاهای خصوصی از مهمان خانه ، وجود سرویس بهداشتی اختصاصی برای تمامی اتاق ها و تراس های وسیع از ویژگی های پلان های طراحی شده این مجموعه است. استفاده از سیستم هوشمند Ekinex ایتالیا یکی از خاص ترین ویژگی های واحدهای این مجتمع م باشد کنترل تمام سیستم های الکترونیکی و سیستم های گرمایش و سرمایشی از خارج خانه توسط تلفن همراه ، استفاده از تم های مختلف نورپردازی فضاها ، پرده های برقی فقط بخشی از امکانات سیستم هوشمند است .

سایرامکانات 

سیستم سرمایش و گرمایش از نوع فن کوئل سقفی و یونیتی سرامیک کف واحدها Mirage ایتالیا با ابعاد120cm* 120 cm دستگیره های ورودی از نوع دیجیتال SAMSUNG پارکت و قرنیز از نوع درجه یک ساخت بلژیک 

سیستم آنتن مرکزی

سیستم اینترکام جهت واحد ها

سیستم اعلام و اطفای حریق 

سیستم اینترنت در تمامی فضاها

 

 

آشپزخانه

آشپزخانه فول فرنیش تجهیز شده با برند Bosch آلمان 

کابینت های تمام چوب درجه یک ، طراحی و اجرا شده توسط شرکت FIORE

تراس های بزرگ و مسقف با دید بی نظیر و ابدی تهران

تمامی واحدهای پنت هاووس دارای جکوزی و مینی بار داخل تراس ها

 

 

امکانات رفاهی مجتمع

سالن اجتماعات 

فضای طراحی شده به وسعت 600 متر

کف پوش سنگ

دیوارها ترکیب چوب و کاغذ 

سالن آرایش ویژه بانوان همراه با رختکن 

آشپزخانه صنعتی با امکانات کامل یک تالار مجلل

نورپردازی فوق العاده

دیوارهای کاملا آکوستیک شده جهت برگزاری جشن های ساکنین

همراه با تجهیزات مدرن صوتی برای برگزاری مراسم 

 

 

سالن سینما 

سالن سینما اختصاصی با استفاده از بالاترین استاندارهای روز دنیا به همراه تجهیزات کامل صوتی و تصویری و مبلمان شیک و مدرن برای مشاهده بهترین فیلم های روز دنیا

 


 

سالن ورزشی

سالن بدنسازی

باشگاه بدنسازی 24 ساعته ویژه ساکنین تجهیز شده با دستگاه های مدرن بدنسازی به همراه مربی حرفه ای

 

 

سالن بیلیارد

سالن بازی

سالن بازی مجتمع مسکونی فاطیما 2 مجهز به میز پینگ پنگ ، فوتبال دستی ، هاکی ، بازی های کامپیوتری ، پل استیشن به همراه مربی برای نگهداری از فرزند دلبند شما.

 

 

مجموعه استخر

استخر مجتمع با 550 متر فضای لوکس در طبقه سوم طراحی و اجرا شده است . ویو بی نظیر تهران ، سونا خشک و بخار ، حوضچه آب سرد و گرم ، جکوزی به همراه خدمتکاران مجرب و مربی شنا از امکانات رفاهی این مجموعه می باشد.

 

 

سالن ماساژ و اسپا

160 واحد پارکینگ در 4 طبقه با ابعاد بزرگتر از استاندارهای موجود

سیستم امنیتی فوق پیشرفته با امکان کنترل تمام فضاها به همراه گارد امنیتی ویژه 24 ساعته که تمامی ورودی ها و خروجی ها را به صورت کامل کنترل می کنند.

 

 

خدمات شستشو اتومبیل در محل پارک خودرو

 

 

روم سرویس

خدمات سرو غذا و نظافت منازل توسط نیروهای دوره دیده

 

 

امکان استفاده رایگان از مجموعه تله کابین توچال و پیست اسکی بین الملی توچال جهت ساکنین

خشکشویی 24 ساعته

 

 

 

 

 

آژانس مسکن ساسان ولنجک در نظر داشت شما را با یکی از ساختمان های لوکس با امکانات رفاهی ویژه و کیفیت ساخت بالا در ولنجک که توسط گروه ساختمانی دکتر صابری اجرا شده اشده است آشنا نماید.

امیدواریم که اطلاعات فوق برای شما مفید بوده باشد.

جهت خرید از پروژه فاطیما 2 با آژانس مسکن ساسان ولنجک به شماره های زیر تماس بگیرید.

02122415230

09123395172

کیانوش شقاقی

آدرس وب سایت :www.sasanvelenjak.com

 

 

برچسب :

نظرات شما


ارسال نظر

برچسب ها

آخرین ملک ها