بهترین ها را با ما تجربه کنید

img
املاک ساسان 1400/03/06

مرکز خرید گالریا در ولنجک

مرکز خرید گالریا در زمینی به مساحت 3.195 متر مربع در دو مجموعه تجاری و اداری توسط آقای سید حمید صحیح النسب سازنده معروف و بنام ایرانی ساخته شده است .

ساختمان اداری که در شمال مجموعه قرار دارد دارای 17 طبقه (ده طبقه زیر همکف ) می باشد که هفت طبقه آن به عنوان پارکینگ تعبیه شده است.

لازم به ذکر است  شرکت (    ckgs ) در طبقه چهارم ساختمان اداری  کار کنسول ایتالیا را برای دریافت ویزا به صورت (      out sour sing   ) انجام می دهد { غیر از ویزای دانشجویی که هنوز توسط کنسولگری ایتالیا انجام میگردد }  در صورت مراجعه کافیست که از پارکینگ خطوط راهنمای نصب شده روی زمین را دنبال کرده تا به اداره مربوطه برسید.

ساختمان تجاری که در جنوب مجموعه قراردارد دارای 15 طبقه ( هشت طبقه زیر همکف بابت پارکینگ  ) و 55 واحد تجاری در پنج طبقه  و 2 طبقه بابت رستوران ها را شامل می گردد.

جاذبه های منحصر به فرد گالریا :

1 – بزرگترین لوستر دست ساز خاورمیانه با ارتفاع 31.5 متر و عرض 2.5 متر با آبکاری مشکی و گوی های طلایی رنگ که حدود سه ماه توسط یک شرکت هلندی ساخته گردیده است.

2 – اولین پارک رباتیکی ایران

3 – رستوران روبل مرتفع ترین رستوران روف گاردن پایتخت با پوشش سقف باز شو

4 – اولین شعبه کافه سکند کاپ کانادا در ایران که تمامی محصولات به صورت مستقیم از کشور کانادا وارد می گردد.

 

به غیر از جاذبه های منحصر به فرد که ذکرش در بالا آمد در این مجموعه زیبا و خاص می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه ، اکسسسوری های زیبا ، کالاهای لوکس با برندهای  روز دنیا و همچنین انواع غذاهای های خوشمزه  ایرانی و خارجی مطرح و ... را مشاهده کرد و لذت خریدی بی سابقه را با تمام وجود حس کنید.

نزدیک ترین هتل : هتل زیبای بلوط در خیابان یمن (ابتدای ولنجک)  نزدیک ترین هتل به این مجموعه می باشد .

ساعات کار مجموعه :

شنبه تا چهارشنبه : 10:30 تا  23

پنجشنبه و جمعه :  11:30 تا 23:30

البته کافی شاپ های مجموعه از 8:30 شروع بکار می کنند

 

آدرس گالریا :  ولنجک – انتهای خیابان 13 –  مرکز خرید  گالریا

برچسب :

نظرات شما


ارسال نظر

برچسب ها

آخرین ملک ها