بهترین ها را با ما تجربه کنید

img
املاک ساسان 1400/02/29

قیمت آپارتمان نوساز و چندساله در زعفرانیه و ولنجک

آپارتمان همانند دیگر کالاهای موجود در بازار ، تابعی از تغییرات آن می باشد و عرضه  و تقاضا در نمودار قیمت اصلی ترین تاثیر را دارد.

سال گذشته شاهد التهاب و تغییرات زیادی در قیمت آپارتمان در ولنجک و زعفرانیه بودیم که این تحولات شرایط معامله را از عرف به شکل دستوری تغییر داده بوده به طور مثال در شرایط عادی برای آپارتمانی که سند آماده انتقال باشد حداقل پرداخت در زمان تنظیم مبایعه نامه 30% از ارزش ملک مورد معامله می باشد و می توان الباقی آن را همزمان را همزمان با انتقال سند و تحویل در زمان حدود 30 تا 45 روز بعد پرداخت کرد.

ولی با توجه به افزایش روز افزون ارزش ملک فروشندگان شرایط فروش نقد را جایگزین کرده بودند.

در سال 1400 و پیش روی ما، در نمودار قیمت ملک در منطقه زعفرانیه و ولنجک تغییرات چندانی را شاهد نبودیم . به طوری که فقط قیمت ملک هایی که دارای حباب بودند واقعی تر شدند .امروز در آخرین روزهای اردیبهشت قیمت تقریبی آپارتمان در زعفرانیه و ولنجک به شرخ ذیل می باشد:

آپارتمان چندساله قدیمی حداقل قیمت از متری حدود 70 تا 75 میلیون

آپارتمان نوساز با کیفیت ساخت خوب از حدود 120 میلیون

آپارتمان نوساز لاکچری با کیفیت ساخت درجه 1 از 160 میلیون به بالا

در پایان در آستانه انتخابات ریاست جمهموری شاهد رکود در بازار خرید و فروش آپارتمان هستیم که به نظر می رسد با تقویت ارزش پول ملی و اجرائی شدن قوانین مربوط به آپارتمان های خاص شاهد عرضه آپارتمان های بیشتری برای فروش باشیم ،لازم به توضیح است که هزینه ساخت آپارتمان و قیمت کلنگی همچنان افزایش پیدا کرده است.

 

 

 

 

برچسب :

نظرات شما


ارسال نظر

برچسب ها

آخرین ملک ها