بهترین ها را با ما تجربه کنید

img
املاک ساسان 1400/08/24

برج کاملیا محمودیه

برج کاملیا محمودیه

آژانس مسکن ساسان ولنجک در نظر دارد در این مقاله برج کاملیا را به شما عزیزان معرفی نماید.

 

برج کاملیا در محمودیه خیابان اردیبهشت خیابان حکمی پلاک 5 واقع شده است .در ساخت برج کاملیا از مصالح درجه 1 استفاده شده است اسکلت آن بتن مسلح ضد زلزله می باشد.

این بنا در 13 طبقه مسکونی احداث شده است ، به طوری که از اتوبان مدرس ، خیابان ولیصر ، چهارراه پارک وی و اتوبان چمران قابل رویت است . نمای خارجی این برج ترکیبی از چوب ، سنگ و سیمان است.

در هر طبقه از برج کاملیا چهار واحد مسکونی قراردارد که هر یک از واحدها از 2 طرف نورگیر می باشد. واحدهای جنوبی 3 خوابه و واحدهای شمالی 2 خوابه هستند ، مساحت واحدهای آن عبارتند از :

1 - واحد جنوب غربی 152/60

2 - واحد جنوب شرقی 149/60

3 - واحد شمال غربی 111/50 

4 - واحد شمال شرقی 111/50

برج کاملیا به لحاظ ساخت و رعایت پروتکل های حفظ انرژی یک ساختمان سبز محسوب می شود ، به طوری که دیوارها همگی عایق حرارتی و برودتی می باشند و درب و شیشه ها از جنس درجه یک مرغوب دو جداره استفاده شده است.درب کمدها از جنس چوب بلوط است و درب ورودی ضد سرقت می باشد.این ساختمان دارای 300 متر لابی به همراه لابی من در 3 شیفت با سرایدار و تیم خدمات می باشد، همچنین به لحاظ امنیت مجهز به دوربین مدار بسته و سیستم ضد سرقت می باشد.سیستم اعلام و اطفاء حریق به طور مستقل در هر طبقه و هر واحد نصب شده است .

ساختمان کاملیا دارای فضای ورزشی با کلیه لوازم و وسایل ورزشی به روز چیدمان شده است. مجموعه استخر سونا جکوزی با ابعاد مناسب و مصالح کاربردی درجه 1 ، یکی از نقاط قوت این ساختمان است .

 

 

 

 

 

دسترسی مناسب به اتوبان های چمران ، مدرس ، یادگار امام و صدر هم مزیتی دیگر به محل ساخت این ساختمان دارد .فاصله کم با خیابان ولیعصر و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی مزیت دیگری برای ساختمان کاملیا 3 است .

در پایان عکس یک واحد 2 خوابه در طبقات بالای برج کاملیا مشاهده می نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسکن ساسان ولنجک آماده پاسخگویی به نیازهای شما در کلیه امور ملکی در شمیران (ولنجک ، زعفرانیه ، محمودیه ) می باشد .

تلفن تماس :

02122422424

09123395172

 

برچسب :

نظرات شما


ارسال نظر

برچسب ها

آخرین ملک ها